marți, 8 martie 2011

Mucenici - esec

Cand nu are cine sa iti faca mucenici, fie mananci pe la rude, prin vecini, fie iti faci. Eu am ales sa imi fac. Am cautat o reteta pe internet si m-am apucat de treaba. Mi-am spus ca am gatit eu retete mai complicate si sa nu fac mucenici?! 
Cel mai mult mi-a placut sa sparg nucile. Mi s-a parut o operatiune rustica. Am pus o punga pe jos, iar cu ciocanul pentru carne am lovit, una cate una, nucile asezate pe o piatra de prin oarece rau culeasa.
Mucenicii au iesit bunuti, dar nu va recomand varianta mea, intrucat nu am respectat reteta si, mai mult decat atat, nu am respectat nici instructiunile de fierbere a mucenicilor de pe eticheta. Trebuia sa ii fi lasat la inmuiat vreo 2 ore in apa rece, insa eu am citit prea tarziu aceasta pretioasa informatie. Rezultatul a fost unul gustos, dar nu si estetic. Sper sa va bucure macar un pic poza cu nucile, iar reteta de mucenici in felul meu, la anul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu