duminică, 13 martie 2011

Operatiune grea! Valiza usoara!

Urasc sa imi fac valiza! Iubesc sa calatoresc! 
In ultimul timp de placere, mai de mult, de nevoie, insa mereu am urat sa-mi fac valiza, sa stau sa cotrobai prin sifonier si in functie de cate zile stau, de unde ma duc, cum e vremea etc, sa culeg cateva hainute. Adica un pic din toate. Mi se pare greu. Da! E greu! Intotdeauna uit ceva sau iau ceva ce nu am nevoie si imi pare rau ca nu am luat altceva. Cred ca nu sunt eu singura careia i se pare grea aceasta operatiune si ma bucur daca si voua va e greu. haha!

De data asta e mult mai grav. Am bilet low cost la BlueAir si vorba romanului, cat dai atata face. Ca sa ma intelegeti mai bine am voie sa imi iau 7 kg bagaj de mana si 3 kg laptop. Pentru bagaj la cala trebuie sa platesc 15E acum sau direct in aeroport 30E pe cursa. Iar ca lucrurile sa fie minunate nici nu reusesc sa fac check-in online. Nu oi fi eu atat de desteapta,dar nici vreo filosofie nu e. Au mai incercat sa il faca pentru mine inca doua persoane si nu au reusit, asta inseamna inca 10 E platiti in aeroport.

Una peste alta, daca trag linie si adun tot ies mai ieftin cu low cost, asa ca merita. Totusi imi voi face un bagaj un pic mai greu si voi incerca sa nu il iau in avion. Ramane de vazut ce se va intampla. Imi asum riscul!

Ahhh, sa nu uit. Numarul lor de informatii nu e gratuit. Vrei informatii - platesti informatii. Asadar, 0,60 eurocenti pe minut si iti mai baga si apel in asteptare, oferte si alte maruntisuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu