marți, 31 mai 2011

"O mare... Ce?"

Ma uit si eu la stiri din cand in cand, la cele de la ora 19, apoi mi se face greata si imi vine sa spun multe ... aceleasi multe care se precipita in mintea fiecaruia atunci cand asculta asemenea informatii. Mai bine nu le stii! Ipotetic traind: De ce sa nu vad eu un Cazino frumos peste vreo 3 ani? animat de lume buna, o faleza plina de oameni educati, lumini si masini frumoase sub cerul plin de stele bla bla bla. De ce sa nu ma bucur de imaginea pe care mi-o va oferi atunci aceasta frumoasa constructie, restaurata in ansamblul ei? Mai conteaza a cui este? Mai conteaza ce a fost odata? Mai conteaza cum a ajuns sa fie ce este? Mai conteaza de ce nu este a constantenilor si de ce banii pe care ii produce nu intra la bugetul local? Ne multumim cu taxele si vom fi recunoscatori ca cei care au putut face aceasta mare saramura au avut o "moneda de schimb"... nimic nu va mai conta atunci din ce conteaza acum. Mai bine ne bucuram numai de mare, atat cat mai exista, inca...


























  Si ma intreb oare de ce anumite persoane vor ca aceste informatii sa ajunga stiri? Eu cred ca cineva a tinut mortis ca aceasta propunere sa ajunga sa fie difuzata. Pana la urma, nu e nimic sigur, asa ca nu ma supar cand cineva... face publica o "solutie" probabila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu