luni, 4 aprilie 2011

Primarie, politie si disco-bar rosu carmin sau fucsia?

Mi-am gasit putin timp sa va arat si voua ce minunatii exista in localitatea Lumina, din Constanta. 

Am fost astazi in Lumina ca sa platesc niste taxe, fix la primarie. Stiam unde se afla institutia aceasta, dar chiar daca nu as fi stiut nu aveam cum sa trec pe langa ea si sa nu o observ, mai mult decat atat s-a facut lumina in fata ochilor si m-a izbit atat de tare incat mi-a intrat in cap ca tara asta este locuita de oameni cu tigla rosie pe case si ferestre albastre. 

In mod indiferent ar trebui sa nu imi bat capul, sa imi vad de viata mea, iar universul meu sa fie limitat, facand abstractie de ceea ce ma inconjoara. Sa nu imi pese atunci cand ies din casa de ceea ce vad, pana la urma ochii sunt pentru lucruri mai serioase, poate pentru a privi alti ochi si a vedea sufletul, pe care oricum nu il vedem... In fine, primarie rosu carmin sau fucsia, asemenea si politia si disco-barul, o culoare moderna. Daca primarul expune un asa exemplu, ce pretentii sa mai aveam de la cetateni? Nu mai avem. Si nici casele lor oranj nu ne mai deranjeaza deloc, aproape ca sunt albe, in comparatie cu acest rosu. 

Am pozat primaria, cu telefonul mobil si la fel si un tomberon de gunoi pus la vanzare intre doua glastre din ciment de flori. Apoi m-am urcat in masina si mi-am vazut de drum. Interesant este ca in oglinda retrovizoare mi-au aparut doi indivizi bine imbracati in fata primariei si ba se uitau la mine, ba la tomberon. Nu stiu ce sa spun...Atunci nu mai spun nimic. 



  

  Aspect ingrijit, nimic de spus.
  Mie imi plac culorie, lumea e frumoasa colorata, dar asa Nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu