miercuri, 20 aprilie 2011

O abordare dulce

Inainte de sarbatori toata lumea se invarte haotic prin magazine, cauta sa isi umple frigiderele pentru masa festiva care va avea loc. Sigur ca asta e un detaliu pe cat de real, pe atat de romanesc, dar asa se intampla, astea sunt prioritatile, sa se faca curatenie in casa si sa fie mancare multa.

Tu nu ai fost unul dintre ei, nu aveai un carucior atat de mare, probabil ca esti singur sau probabil altcineva se va preocupa de gatit si musafiri, la tine in familie. Cert e ca ai vrut sa ma agati. Ce fel suna?!? Ai venit cu doua ciocolate la mine, in timp ca alegeam un vin (adica eu cu vinul, tu cu ciocolata - nu suna rau pana acum..hahah)  si m-ai nimerit, ambele erau pe gustul meu, ti-am raspuns care imi place mai mult dintre cele doua, apoi m-ai invitat sa bem o cafea, dupa ce terminam de facut cumparaturile. Aproximativ doua secunde a gandit mintea mea nedumerita de context, pentru a-ti raspunde. Sincera sa fiu, daca simteam o sclipire in ochii tai, acceptam, nu pentru modul inedit in care m-ai abordat, ci pentru faptul ca te-ai prezentat cu doua ciocolate pe gustul meu, m-ai nimerit, ce sa mai... 

Poate e o metoda care functioneaza, poate e o metoda pe care ai mai folosit-o sau nu, insa nimeni nu m-a abordat pana acum cu o metoda atat de dulce, asta m-a facut sa zambesc si sa ignor si mai mult aglomeratia si traficul de carucioare. 

Intamplarea a facut sa uit sa cumpar ceva, iar dupa ce mi-am lasat cumparaturile in masina, m-am intors in magazin. Probabil ca nu a fost o simpla intamplare, poate in gandul tau, iti doreai foarte mult sa ma reintalnesti si poate si gandul meu la cele doua ciocolate negre, a facut sa ne aduca impreuna din nou, intr-un timp atat de scurt.

Mi-ai spus ca esti medic si unde te gasesc, daca ma razgandesc. ...Ai fost politicos, m-ai facut sa inteleg  ca nu intentionezi mai mult decat iti permit si m-ai rugat sa primesc ciocolata pe care o cumparasei, dupa ce eu am ales-o. Am acceptat-o. Dragut din partea ta. Poate data viitoare vei intreba pe cineva care va simti o sclipire in ochii tai. Sper sa salvezi cat mai multe vieti!

Sclipirea pe care o vad este in ochii altui barbat!

Urmeaza invitatia la o inghetata, abia astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu