joi, 6 noiembrie 2014

Don't be silly, butterfly, you'll never get to swim! Fly!


70.000 de ganduri

Photo: Valentin Zaharia
Sa zbor! Sa nu cad! 

Varianta cea mai grea e negatia!
Nu mai scriu acum, ca e tarziu. 
Nici oja nu-mi pun pe unghii ca e seara si-mi raman urme de la cearceaf. 
Nu merg sa alerg la doar un grad ca-mi ingheata obrajii si s-ar putea ca pielea sa-mi imbatraneasca mai repede. Nu, nu-mi cumpar o gheaca pentru alergat pe vreme rece. Nu afara e mai bine, ci in pat in cabina asta ingusta cu trei usi si doua geamuri. 
Nu, nu vreau sa-mi fac niciun plan pentru ca si maine voi suferi de instabilitate emotionala si o sa dezamagesc sigur pe cineva. 
Nu, nu il sun pe V. sa-i spun ca-mi lipseste si sunt tare nefericita pentru ca s-ar putea ca el sa nu vrea sa auda asta. 
Nu stau acum sa scriu ca iar dorm prea putin si fac cearcane si adorm in autobuz maine si voi fi obosita la munca. De parca ar fi o munca de care sa-mi pese. 
Nu scriu despre barbati folosindu-le majusculele pentru ca s-ar putea sa citeasca. Macar de le-ar pasa. 
Nu accept ajutor de frica sa nu mi se scoata ochii.
Nu gatesc pentru ca trebuie sa mananc singura.
Nu scriu retete pentru ca atunci cand ma concentrez gandurile dispar si m-am obisnuit sa le observ si sa fiu obosita cu ele. 
Nu ma intalnesc cu K. pentru ca-i prea repede dupa despartirea de V.  
Nu ma intalnesc cu K. pentru ca e prea søt og snill si mi-e teama de o dezamagire!
Nu ma intalnesc cu K. de teama sa nu ma atasez. Sunt fraiera! 
Nu aplic pentru ca n-am sanse si-mi pierd timpul. 
Nu citesc pentru ca mi s-a ars becul de deasupra capului si nu vreau sa incerc lampa din sertar. 
Nu-ti impartasesc gandurile mele pentru ca-i sa zici ca am probleme. 
Nu-ti impartasesc nici fericirea si nici tristeatea pentru ca din experientele anterioare am observat ca nu prea conteaza. 

Nu! Am sa stau in plasa de paianjeni si-am sa ies la lumina la urmatorul Halloween! Bullshit!

Photo: Valentin Zaharia



Nu, n-am sa postez si eu fotografii black&white pentru ca nu m-ati invitat! 
Si nici Pink Floyd n-am sa mai ascult pentru ca e depresiv. 

Dar am sa merg la vot, din nou, pe 16 noiembrie si-am sa astept cat timp e nevoie la coada, poate sa fie si -20 de grade. Iar daca romanii nu-l vor alege pe Iohannis presedinte, nu-mi va ramane decat sa spun atat de mult DA incat sa renunt la cetatenie in cel mai scurt timp, nu pentru ca tara nu-i minunata ci de rusine, ¨rusinea ca altii sunt romani¨. Nici in afara nu mi-am gasit linistea, dar linistea e aici. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu